PRIVACY POLICY プライバシーポリシー

クレアモード株式会社は、個人情報についてその重要性を充分認識し、以下の管理体制・方針によって取り扱います。

1. 個人情報の取得について

クレアモード株式会社は、法令を遵守し、かつ公正な手段で個人情報を取得します。

2. 個人情報の利用について
(1)

クレアモード株式会社は、お問合せ・人材採用その他目的で取得しました個人情報は、
下記目的の範囲でしか利用しません。

  • ・製品、サービスに関するご案内
  • ・製品のアフターサービス、メンテナンスを実施するため
  • ・お問合せ・資料請求業務に対する業務遂行及び社内集計業務
  • ・製品・サービスの向上のため、統計データとしてカウントに使用する場合
  • ・その他何等かの理由でお客様との接触が必要になったときのため
     また、同意に基づく郵便・ファックス・メール等の情報送信
  • ・人材採用に関わる連絡(採否、問い合わせ)、人材採用に関わる社内集計業務
  • ・その他目的については都度利用目的を提示致します。
(2)

クレアモード株式会社は、個人情報を第三者との間で共同利用し、または個人情報の
取扱いを第三者に委託する場合には、当該第三者につき厳正な調査をおこなったうえ、
秘密を保持させるために適正な監督を行います。

3. 個人情報の第三者提供について

クレアモード株式会社は法令に定める場合を除き、個人情報を事前に本人の同意を得ることなく、
第三者(業務委託先を除く)に提供しません。

4. 個人情報の管理について

クレアモード株式会社は個人情報の正確性を保ち、これを安全に管理致します。
クレアモード株式会社は、個人情報の紛失、破壊、改ざん及び漏洩など防止するため、
外部からの不正なアクセス等に対する適切な情報セキュリティ対策を講じます。
クレアモード株式会社は個人情報を持ち出し、外部へ送信する等により漏洩させません。

5. 個人情報の開示・訂正・利用停止・消去について

クレアモード株式会社は、本人が自己の個人情報について、開示・訂正・利用停止・消去等を求める権利を
有していることを確認し、これらの要求のある場合には、異議なく速やかに対応します。

6. 組織・体制

クレアモード株式会社は個人情報保護管理者を任命し、個人情報の適正な管理を実施します。
クレアモード株式会社は役員及び従業員に対し、個人情報の保護及び適正な管理について教育を行ない、
日常業務における個人情報の適正な取扱いに努めます。

7. 個人情報保護コンプライアンス・プログラムの策定・実施・維持・改善

クレアモード株式会社は、この方針を実行するため、個人情報保護コンプライアンス・プログラム
(本方針、「個人情報保護規定」及びその他規則を含む)を策定し、これをクレアモード株式会社従業員に
周知徹底及実施し、維持し、継続的に改善を行います。

2013年10月1日
クレアモード株式会社

creamodo Co., Ltd. (hereinafter referred to as “creamodo”) fully acknowledges the importance of personal information
and shall handle the same in accordance with the following management system and policy.

1. Acquisition of personal information

creamodo shall comply with applicable laws and ordinances and acquire personal information only through fair and equitable means.

2. Use of personal information
(1)

creamodo shall use the personal information that is acquired through inquiries or staff recruiting process, etc. only for the following purposes.

・To provide information related to its products and services.
・To perform post-sale services and maintenance of the products.
・To perform work and keep internal record in connection with inquiries and requests for information materials.
・To use it as statistical data for improving the products and services.
・To contact a customer if that is necessitated for any other reason.
 Also to provide information by sending consented mails, FAX, electronic mails, etc.
・To communicate and also to keep internal record in connection with staff recruiting process
 (notice of hiring or no-hiring decision, inquiry).
・If the personal information shall be used for any other purpose, it shall be notified on such occasion.

(2)

If creamodo should elect to collaborate with, or entrust to, any third party concerning the handling and/or use of the personal information,
it shall thoroughly investigate such third party beforehand and provide appropriate supervision to the same to keep the personal information confidential.

3. Provision of personal information to third party

creamodo shall not provide the personal information to any third party
(excluding a company to which creamodo entrusts work) without those persons’ prior consent, unless otherwise stipulated by applicable law or ordinance.

4. Management of personal information

creamodo shall maintain the personal information accurately and safely. creamodo shall exercise appropriate information security measures to protect
against external unauthorized access, etc., so as to prevent any loss, destruction, falsification, leakage and so forth of the personal information. creamodo
shall further prevent any leakage of the personal information by prohibiting take-out of the personal information, transmission of the same to an outside party,
and so forth.

5. Disclosure, revision, suspension of use, and deletion of personal information

creamodo confirms that the person to whom the personal information pertains is entitled to request disclosure, revision, suspension of use, deletion and the like
of the personal information, and agrees to respond promptly to any such request without objection.

6. Organization and structure

creamodo shall appoint a personal information protection manager to exercise proper management of the personal information. creamodo shall provide training to its
directors, officers and employees in connection with protection and proper management of the personal information and shall endeavor to properly handle the personal
information in its daily operations.

7. Setup, implementation, maintenance and improvement of compliance program for personal information protection

creamodo shall establish a compliance program for the personal information protection (including this policy, the “Personal Information Protection Regulation” and
other relevant rules) in order to implement this policy. Subsequently, creamodo shall have it known and exercised by its employees, maintain it, and continuously
improve upon it.

October 1st 2013
creamodo Co., Ltd.
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